Grąžinimas ir garantinis aptarnavimas

Kokybiškų prekių grąžinimas

  • Jeigu prekė yra tinkamos kokybės, bet norite jos atsisakyti, patys apmokėdami pristatymo išlaidas Jūs turite teisę per 14 dienų grąžinti prekę ir atgauti už ją sumokėtą kainą. Pardavėjas MIBY.LT grąžina klientui sumą lygią grąžintų prekių vertei. Prekių pristatymo išlaidos klientui negrąžinamos.
  • Grąžinama prekė turi būti veikianti, pilnos komplektacijos, orginalioje nepažeistoje pakuotėje. Grąžinant prekę būtina pateikti įsigijimo dokumentus patvirtinančius, kad prekes įsigijote MIBY.LT.
  • Gavę grąžintą prekę ir įvertinę jos kokybę ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės grąžinimo, grąžinsime jums už prekę sumokėtą kainą(įprastai grąžiname per 2d.d).
  • Rekomenduojame prieš grąžinant prekes susisiekti su mumis elektroniniu paštu: info@miby.lt arba telefonu: +37068886814, atsakysime į Jums kilusius klausimus.

Garantija

Visoms mūsų elektronikos, elektros prekėms taikoma 24 mėn. garantija. Nekokybiškos elektros/elektronikos prekės, atsižvelgiant į gedimo pobūdį, gali būti remontuojamos, keičiamos į naujas arba grąžinami už prekę sumokėti pinigai.

Tam tikroms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos detalizuojami garantiniame lape. Dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per 45 dienas. Siekiant patenkinti kliento lūkesčius visada stengiamės garantinį aptarnavimą atlikti per kiek įmanoma trumpesnį laiką.

Jūsų prekei sugedus garantinio laikotarpio metu, mūsų specialistai nustatys gedimio priežastį ir prekę suremontuos arba pakeis nauja. Pristatant prekes turėsite pateikti prekės pirkimo dokumentą. Dokumentas jums išsiunčiamas elektroniniu paštu, kai gaunamas apmokėjimas už įsigyjamą  prekę

Garantija nėra taikoma:

  • prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
  • prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
  • prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
  • prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
  • prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;
  • kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
  • jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
  • jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros);
  • gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
  • susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.);
  • informacijai, saugomai informacijos nešikliuose;
  • Mūsų specialistams nustačius, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo nepataisomai dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), turite teisę prašyti pakeisti sugedusią prekę į kitą tokią pačią arba grąžinti Jums sumokėtus pinigus už prekę.
  • Mūsų specialistams nustačius, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tačiau ją įmanoma suremontuoti, tokiu atveju, nemokamai pašalinsime daikto trūkumus (pataisysime daiktą).

Atkreipkite dėmesį, kad:

  • suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos terminas skaičiuojasi nuo pirminės prekės įsigijimo datos.
  • visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu garantiniam remontui ir iš jo, apmoka Pirkėjas.

Prekių grąžinimo adresai

Prekių grąžinimo adresas siunčiant kurjeriu arba paštu:

MB Indumentis

Žalgirio g. 88A 09303

Vilnius

info@miby.lt

+37068886814

Prekių grąžinimo adresas LP Express paštomatu:

MB Indumentis
Žalgirio g. 105 (Maxima XX), Vilnius
info@miby.lt
+37068886814

 

Prekių grąžinimo adresas Omniva paštomatu:

MB Indumentis
VC Žalgirio g. 135 Vilniaus
info@miby.lt
+37068886814

Prekių grąžinimo adresas DPD paštomatu:

MB Indumentis
Maxima Tuskulėnų g. 66, Vilnius
info@miby.lt
+37068886814